NİŞAN KOLONYALARI

Mesele sevmek değil azizim,
Kime sorsam herkes seviyor zaten
Mühim olan güzel sevebilmek
Kırmadan,
Dökmeden,
Yormadan,
Acıtmadan.
Yaaa işte böyle:) bunlar da yeni nişan hediyeliklerim..Ben hazırlarken seve, şımarta hazırladım ve ilerde saklanabilecek, özel günümüze tanıklık etmiş, bize geçmişi, o günü hatırlatacak anlamlı bir hediyelik diye düşünüyorum, bilmem siz ne düşünürsünüz ;)
İçerisinde renkli kolonya, ve kişiye özel istediğiniz renkte tasarlanabilecek etiketlerle, biraz daha görsellik katmak adına kurdelesi ve gülüyle sunuma hazır :) 
Siz de çok beğendim, ben de nişanımda, nikahımda, kınamda, ya da baby shower partilerinizde bu minnaklardan sipariş vermek isterseniz buyrun bize burdan ulaşabilirsiniz 544 956 1631 
sevgiyle kalın ;)



0 yorum oku / yaz:

Yorum Gönder

 

KURABİYE RÜYASI COPYRIGHT©2014-2015. TÜM HAKLARI SAKLIDIR. WEB TASARIM:BELLA DESIGN